środa, 9 kwietnia 2014

Przemyślenia o życiu

Chciałam Wam podziękować, za ostatnie komentarze. Macie rację, nie ma sensu bycie bliską przyjaciółką z K. Ma to na mnie zły wpływ. Nie będę jednak  zniżała się do jej poziomu i robiła tak jak ona. Nie zamierzam jej dogadywać, dogryzać...
Prawo Karmy. Wszystko wraca. Po co się psuć? W tej sytuacji najlepszą opcją jest trzymanie się na dystans. Tylko tyle.
Red Queen, strasznie się cieszę, że masz już jeden "zielony dzień". To bardzo dobrze.  Nie przejmuj się, że przytyłaś. Szybko przyszło, szybko odejdzie. Wierzę, że wrócisz z kryzysu silniejsza i pełna motywacji.

Dzisiaj mam trochę filozoficznych przemyśleń...
Usłyszałam zdanie, że tylko perfekcjoniści osiągają w życiu sukces. Całą sztuką jest wymaganie od siebie. To prawda. Każdy powinien mieć w sobie samym ostoję. Nie bać się swoich zachowań, wypełniać zadania z dokładnością. To, co stworzymy ma pozostać.
Tylko teraz jest haczyk. Bo bardzo łatwo można stać się częścią tłumu.
Trzeba zachować cząstkę siebie. Pozostać indywidualistą.  Aż mi się nasunął cytat:

"Everyone's heart doesn't beat the same
We're beating out of time"
(piosenka: Jesus of Suburbia, Green Day)

Każde serce bije inaczej. Nasze biją nie do rytmu.

Dobrze powiedziane. Każdy jest inny, trzeba to zachować.
Mając kontrolę nad sobą, ale zachowując w tym siebie osiągniemy sukces.

Ok, dzisiejszy bilans:
3 łyżki jajecznicy- 130 kcal
activia do picia-  150 kcal
marchewki, jabłka- 200 kcal
serek wiejski- 160 kcal
szklanka mleka- 100 kcal
Jest ok

8 komentarzy:

  1. Bilans świetny :)
    Mam takie samo zdanie jak ty - należy wierzyć w siebie, bo nikt inny za nas tego nie zrobi. Wiara i zachowanie siebie sprzyjają naszemu sukcesowi.
    Życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny bilans :)
    Dokładnie, pokaż, że jesteś mądrzejsza od K. Trzymanie się na dystans to dobry pomysł.
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą - sztuką jest wymaganie od siebie :)
    Sliczny masz bilans, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wygląd bloga:) Bilans super!
    Zgadzam się z tym co powiedziałaś, trzeba wymagać od siebie, bo tylko wtedy można osiągnąć sukces.
    Trzymaj się chudziutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze strasznie podoba mi się ten nowy wygląd bloga, cudowna zmiana.
    Po drugie .. dzięki za przypomnienie mi zespołu, którego nie słuchałam chyba z... 5 lat ?, a kiedyś był jednym z ulubionych :)
    Po trzecie bilans jak marzenie ! Gratulję i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny bilans, gratuluję :)
    Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. filozoficzne przemyślenia są bardzo potrzebne :)
    fajnie wierzyć w siebie, ale ja chyba nie potrafię, ale z całego serca życzę Ci, aby w Twoim wypadku wszystko było tak jak sobie to zaplanujesz.

    OdpowiedzUsuń